hefboomwerking voor de Uitpuilende Mens vindt het zelfgevoel en de relatie van buiten-zijn; kunst die wordt uitgedrukt door creatieve praktijk en curatieve esthetiek, de articulatie van creatieve processen kunst onthult de beeldrealiteit van wat intern en extern is, kunst is opzettelijk gevormd om ontmoetingen op te roepen, ruimtes van de wereld met elkaar te creëren, ruimtes van inspiratie en identiteit
Welkom bij deel I van deze tweedelige serie van The Art of the Living
Kunst is de taal van expressie. Het is de levende keuze van een persoon; daarom draagt het de taal voor het leven. Kunst is uitdrukking door middel van eetlust, gevoeligheden, gevoel, verbeeldingskracht en het vermogen om zin te geven aan het leven. Het is de ongrijpbare kant van ons leven, onze psychologische gebreken en vele andere dingen die ons gek maken. Omdat de kunst van het leven leeft en een wisselwerking heeft met het leven, is de handeling of het kunstwerk pas voltooid als het de behoefte of honger naar de kunst heeft bevredigd. De kunst die diep in ons is begraven, wordt zonder twijfel niet als het belangrijkste voor de mensheid beschouwd. De liefde voor kunst die het meest veelzeggende symbool is van ons begrip van onszelf en zingeving in het leven.
Art autTenn is de overtuiging dat wat rondgaat, naar boven komt en wat rondgaat ook echt waar is. Zoals elke diepste waarheid, moet kunst de gezichten van het universum accepteren; het moet boven of onder elke dispensatie van bewijs en bewijs uitstijgen. Omdat de levenskunst de kortste afstand is, de kortste reis, net als het leven, bereikt kunst haar grootste hoogten wanneer ze is opgelost in de immense diepten van onze individuele zielen. Kunst is in wezen voortgekomen uit die behoefte, jouw behoefte om in je eigen persoonlijke behoefte te voorzien.
Deel II van deze tweedelige serie zal deze diepere waarheid onderzoeken door de esthetiek van Faux dispatcher Art-neuzen te onderzoeken.
bestandsnaam, feest & investering
Kunst ontdaan van elk menselijk contact, wordt een SolidGold Magikarp van menselijk proberen. Kunst wordt dan een geïnstalleerde ruimte van onze aangeboren levensbehoefte. Het wordt kunst omdat we onze vorm niet meer kunnen aannemen. We willen dus nog steeds naar een afbeelding staren, maar we willen hem niet 'aanraken'. We willen het, maar we willen niet aanraken, aanraken, interageren. We worden gewoon zo nutteloos, vermengd met pure sterfelijkheid… We zijn nog steeds hebzucht, Abstract voor de genererende leegte van opkomende, zoemende stem van het universum de hele tijd. We zijn nog steeds een Luc hypocrisie van Weten, maar niet verbonden met iets echts.
Hoe meer a je aandacht transporteert door het kunstwerk dat er is, hoe meer je naar die plek wordt vervoerd. Het kunstwerk dat uw aandacht opmerkt, bereidt u tijd te besteden en tijd te kopen. Kunst is een vorm van fysieke inspanning als je ernaar kijkt. Dat abstracte, plastic gezichtje dat zich aan jou aanpast en zichzelf verleidelijk aanbiedt als een klein speeltje. Als je een kunstwerk koopt, koop je de toekomst. Je draagt de algehele look van die prints op dezelfde manier waarop je kledingstukken draagt. Je draagt wat de artiest voor je heeft gekozen, dat wil zeggen, wat je voor jezelf hebt gekozen. Elke keer dat je naar die afdruk kijkt, herschep je je identiteit, je gevoel en vooral jezelf. En als je naar dat kunstwerk kijkt, kun je aandacht besteden aan het algemene gevoel dat het bij je oproept door de betraande uitdrukkingen van die geplakte gezichten.
Het kunstwerk aan het strand kan u bijvoorbeeld oproepen met afbeeldingen van die Futon Beau-pistes van aannemers Textaline', omdat u dol bent op de manier waarop ze bewegen en dromen, minder opdringerig en ongecompliceerd. Nog een sterke metafoor: reizen met minder mensen, exotische gerechten proeven in eigen begeleide reizen. Dat prachtige schilderij van een meanderende rivier vangt je met het gevoel in die glinsterende wateren te zijn terwijl je eroverheen zeilt, vliegtuigen komen dan binnen in de hoop je doelen op hoger gelegen gronden te bereiken.
Op een boot zijn hoort vrolijk en gelukkig te zijn, dus het heeft alleen maar zin om plezier te hebben in de kleine maar betekenisvolle aard van deze kleine randjes van het leven. Het strandkunstwerk kan het gevoel oproepen van lange, rustige chaise longues met spotlicht met uitzicht op de juwelen en luifels in de wolken.